20 June 2013

.Epilog - Spring in Korea.


Dah ade Prolog - Spring in Korea, kene ade epilog gak kan.. :)
Penutup segala cerita..
Yg boleh di combine kan link dalam entry ni..hehee.. :D
So,kalau pening-pening camne cerita aku ni..
So,aku kasi link khas yg senang di click pasal percutian ni..


Tu jelaa cerita nye..
If nak tanye pasal pape pon,komen je kt petak komen ekk..
Jgn komen merapu2.. :P


10 Perkara di Korea 
Dari pandangan mata aku
  • Warga tua peramah dgn pelancong walaupun tak tahu berbahasa inggeris berbanding warga muda.
  • Kulit diorang sangat bersih & kebanyakan kurus.Susah nak jumpa yg berisi.Aku kategori gempal kat sane.hahaa.. :D
  • Public transport baik dari segi masa,info dll adalah sangat Super Duper Terbaik.
  • Aku tak tahan bau busuk diorang..Bau soju + tak mandi sbb cuaca sejuk.Tak semua,tapi kalau dah duduk dlm subway tu,mmg tersebar bau nye kan.Adehhhhh.. -___-"
  • Org Korea suke bercouple-couple.Jarang nampak jalan sorang-sorang.Tu pasal ktorang x dapat ngorat Oppa Korea.sume da berpunya.ahahaa.. :D Sukahati diorang nak ciumulut kat mane-mane diorang nak..1st day mmg ter-kelu gak ktorang ala-ala jakun.Masuk 2nd day,alahhh da biase da.hik3.. :D
  • Pembedahan plastik adalah perkara biasa kat sana.So,kalo tetibe nampak org macam mata lanun..Bertutup sebelah je..Tu mungkin diorang lepas operate.Mungkin laaa.. :P
  • Korea = Fashion ..Ade laa ternampak warga Msia pakai kasut boot pada musim spring.Terus berkerut kening aku.Die ni datang salah musim agaknye.muahahahaa..
  • Se-fashion mana pon Korean,kebanyakan nye pakai sport shoes.Senang nak berlari kejar Subway & naik turun tangga yg tinggi tu. TT___TT. Org tua usia lebih 60tahun pun kuat naik tangga,ktorang masuk hari ke-2,dah mula urut gune minyak angin.Nasib baik aku da bawak minyak angin siap-siap.. :D Masuk hari ke-4,otot kaki dah kuat..So,no problem..!! :P
  • Trend kat Malaysia adalah kucing siam bulu kembang-kembang.Kat sane,trend anjing yg kecik macam size kucing gemok & bulu nye warna warni..Hahaa..Comel tapi haram nk sentuh..!!
  • Cuaca Korea sejuk & syok berjalan tanpa peluh..Tapi,sejuk yg kering..Buat ktorang sokmo haus n mucus jadik keras & kaku.kahkahkah.. :D
..sekian..10 perkara yg aku tulis..











No comments: